loading...
انباکس ایران
مهشید بازدید : 160 پنجشنبه 22 خرداد 1399 نظرات (0)

اگر من می توانم موهایم را با یک کلمه توصیف کنم ، این می تواند باشد. من اساساً یک بافت غیر بافتی دارم. دیجی کالا این قسمتهای مساوی یخ زده ، خشک ، نامشخص است و اگر من واقعی باشم ، آسیب دیده هستم (TY ، سالهای یک ظاهر طراحی گرما!) - و 40 دقیقه زمان خشک شدن و ضربه زدن به من طول می کشد. اتو کردن صاف برای اینکه آن را تا حدودی قابل مشاهده جلوه دهد. و از آنجا که من مثل همه جهنم تنبل هستم ، این اتفاق می افتد ، مانند ، دو بار در ماه. این بدان معنی است که هر روز دیگر ، موهایم را به درون یک نان کثیف می کشم و از آینه حمام دفتر جلوگیری می کنم.

 

هر وقت از سبکی درباره مشکلات موهای خود شکایت می کنم ، معمولاً همین سؤال را می کنم: "چرا جهنم شما یک درمان کراتین را امتحان نکردید؟" با توجه به اینکه روش صاف کردن مو (که ادعا می کند باعث ایجاد به حداقل رساندن برفک و فرار ، افزایش درخشش و سرعت بخشیدن به یک ظاهر طراحی شده) شده است سالهاست که در دنیای زیبایی عمل کرده است ، من می دانستم که هیچ آسیبی در امتحان کردن آن ندارید - خصوصاً اگر نتیجه نهایی می تواند به معنای این باشد که من واقعاً ... موهایم را دوست دارم؟ بنابراین نه تنها من بیرون رفتم و یکی از آنها (اسپویلر) را دریافت کردم ، بلکه همه چیزهایی را که همیشه خواسته اید در مورد درمانهای کراتین بدانید ، پیدا کردم.

 

درمان کراتین چیست؟

اول موارد اول: اگر در مورد درمان های کراتین حتی سردرگم هستید ، به باشگاه freakin خوش آمدید (ببینید: من). درمانهای کراتین به عنوان یک روش چتر برای هر فرآیند صاف کردن مو ، که باعث نرم شدن موها و امواج می شوند ، یخ زدگی را به حداقل می رسانند ، و باعث می شوند یک ظاهر طراحی شده گرما برای ماه ها سریعتر و آسان تر شود. در اصل ، تا زمانی که کراتین یکی از مواد مؤثر در درمان مو باشد ، سالن ها می توانند همه آنها را در همان دسته قیمت کراتین مو "درمان کراتین" قرار دهند (از جمله ضربه برزیلی ، مجتمع کراتین ، سزان و ...). موضوع؟ این فرمولها به همان روش روی مو تأثیر نمی گذارند.

 

اگر بعد از داشتن ظاهری صاف و فوق العاده مستقیم ، درمان های سخت تر ، مانند Blowout محبوب برزیل ، معمولاً روش ارجح است. به طور معمول ، این درمان ها حاوی فرمالدئید هستند (یا دقیق تر ، آنها حاوی مواد شیمیایی مانند فرمالین یا متیلن گلیکول هستند که فرمالدئید را آزاد می کنند - این یک گاز جالب و سرگرم کننده است - وقتی آنها در معرض گرما قرار می گیرند). فرمالدئید در دنیای مو دچار رپ بد شده است و به دلایل خوبی: این امر می تواند با قرار گرفتن در معرض تکرار ، خطرات سلامتی را برای شما (و سبک شما) ایجاد کند ، بنابراین حتی اگر درمان های مبتنی بر فرمالدئید موهای شما را محکم تر نگه دارند ، توصیه نمی شود. برای استفاده منظم (قطعاً بیش از چهار بار در سال)

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 579
  • بازدید کلی : 2,253